Dorota Kopacka nowym dyrektorem polskiego oddziału Novacura

dorota kopacka

Początek roku 2021 to spore zmiany organizacyjne w Novacura Poland. Od 1 lutego  2021 roku Dorota Kopacka obejmuje stanowisko Site Directora polskiego oddziału firmy i jednocześnie Consulting Managera, zastępując pełniącego przejściowo tę rolę Łukasza Majera.

– Cieszę się z możliwości, jakie daje mi objęcie tej funkcji w Novacura. To spora zmiana dla mnie, ale i też dla całego polskiego zespołu. Moim planem na najbliższy czas jest realizacja wspólnych celów, zarówno naszych, jak i naszych klientów. Jestem głęboko przekonana, że podstawą każdego sukcesu to dobry, zgrany i doświadczony zespół ludzi. Dlatego właśnie chcę wspierać i rozwijać nasz potencjał, tak żebyśmy wciąż mogli dawać naszym Klientom w Polsce i na świecie możliwości, dzięki którym uda im się osiągać więcej.

Do tej pory Dorota Kopacka pracowała w firmach wdrażających Zintegrowane Systemy Informatyczne wspomagające zarządzanie w branży utility jako Dyrektor Działu Wdrożeń, a także na stanowiskach managerskich w firmach wdrażających systemy ERP.

– Moje doświadczenie zawodowe pozwoliło mi obrać swój kierunek w karierze zawodowej – chcę inspirować i dawać ludziom możliwość definiowania i uruchamiania procesów biznesowych wpierających ich w każdej sytuacji. To system ma służyć człowiekowi, a nie odwrotnie. Zdecydowałam się na pracę w Novacura ze względu na spójność naszych celów…

To nie jedyna zmiana w polskim oddziale – Łukasz Majer (dotychczasowy Site Director, a wcześniej Business Development Director) został dyrektorem marketingu  na poziomie całej Grupy Novacura.

Celem, który postawiłem sobie na nowym stanowisku jest zbudowanie nowego zespołu marketingowego w Novacura. Zależy nam, by silnie zaprezentować Novacura jako firmę, która ma ogromne doświadczenie eksperckie i może doradzać naszym klientom. Nasza firma od lat jest takim merytorycznym partnerem dla naszych klientów – potrzeba jedynie lepiej to komunikować do naszych potencjalnych klientów. W nowej wizji marketingu, to właśnie ta wiedza ekspertów będzie kluczowym elementem naszej aktywności marketingowej, przy czym nie chodzi nam jedynie o „chwalenie się” wiedzą, ale o realne dzielenie się wartościowym „know how” z klientami.