współpraca i kontrola jednocześnie
Novacura Flow Portal
Cyfrowa współpraca ponad granicami pozwala tworzyć lepsze procesy. Dzięki platformie Novacura Flow możesz łatwo tworzyć aplikacje i portale do współpracy. Korzystaj ze wspólnej przestrzeni roboczej i możliwości kontroli jednocześnie.
Dobre rozwiązanie umożliwia współpracę między ludźmi, działami i firmami, a także między klientami, wykonawcami i dostawcami.
Jednym z podstawowych elementów doskonalenia procesów jest współpraca — sprawienie, by ludzie pracowali razem przy realizacji wspólnego celu. Tego rodzaju współpraca nie dotyczy wyłącznie samej firmy, ale obejmuje wszystkich uczestników procesu biznesowego: od dostawców po klientów.
Dzięki platformie Novacura Flow i portalowi Flow usprawniamy zarówno doskonalenie procesów, jak i współpracę ponad granicami. Nasza innowacyjna platforma pozwala na tworzenie portali dla klientów i dostawców, jak również rozwiązań do zarządzania sprawami — wystarczy skonfigurować proces i zawartość rozwiązania.
Proces współpracy
Oto przykłady typowych rozwiązań i procesów, w których współpraca odgrywa kluczową rolę:
Portal zakładu i zamówień roboczych
Umożliwia klientom uzyskanie natychmiastowego podglądu realizowanych prac, faktur, historii zakładu i głównych wskaźników. Klienci mogą także zgłosić raport dotyczący nowej usterki, przesłać uwagę do faktury lub dodać dokument.
Portal dostawców
Dostawcy mogą uzyskać podgląd zamówień i utworzyć np. wskazówkę dotyczącą wysyłki.
Rejestracja nowego pracownika
Procesy rejestrowania nowego pracownika. Wykonywanie wszystkich zadań związanych z nowym pracownikiem, w tym dodawanie danej osoby do wszystkich wymaganych systemów biznesowych.
Rozdzielanie obowiązków
Tworzenie procesów służących do przejrzystego rozdzielania obowiązków między poszczególnymi stanowiskami. Mogą to być różnego rodzaju zadania: od tworzenia umowy z dostawcą lub klientem po zatwierdzanie urlopu pracownika. W konsekwencji do systemów biznesowych zaplecza trafiają prawidłowe informacje.
Ogólne zarządzanie sprawami
Jedna osoba może rejestrować sprawę do przygotowania, administrowania i zarządzania przez osoby na różnych stanowiskach w organizacji. Mogą to być takie procesy, jak zgłaszanie zdarzeń niepożądanych, zarządzanie dokumentami lub różnego rodzaju zatwierdzenia. Co najważniejsze: niezależnie od procesów efektem jest przesłanie właściwych danych do odpowiednich miejsc.
P2P
Zarządzanie procesem realizacji sprzedaży (P2P). Proces P2P (ang. purchase to pay — od momentu zakupu do płatności) obejmuje różne elementy: od utworzenia konta dostawcy po ostateczne przesłanie faktury dostawcy w starszym systemie. Uwzględnia też wszystkie czynności pośrednie: rozproszone tworzenie zamówień zakupu, automatyzację przesyłania faktur, obsługę autoryzacji i jej reguł oraz uzgadnianie zamówień zakupu. Platforma obsługuje całość procesu P2P.
Rozwiązania dla Twojej branży
Produkcja i logistyka
Wyobraź sobie magazyn, w którym rzeczywistość jest zsynchronizowana z Twoimi systemami, gdzie wyeliminowano całą niepotrzebną pracę, nie ma zbędnych formalności i dokumentów, wszystko jest mobilne, a dostawy w 100% prawidłowe. Pomożemy Ci wykorzystać kreatywność do zaprojektowania i wdrożenia procesów magazynowych w dokładnie takiej formie, w jakiej chcesz.
Realizacja projektów
Dzięki naszemu szerokiemu doświadczeniu w zakresie dużych i złożonych przedsięwzięć, możesz udoskonalić zarządzanie projektami i ich realizację. Najważniejsze cechy naszych rozwiązań to precyzja, kontrola i prostota. Charakteryzują one wszystkie etapy tworzenia rozwiązania: od jego projektowania po realizację.