WSPARCIE, KTÓREGO POTRZEBUJESZ W TERENIE

Rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi

Dzięki posiadaniu w swoim zestawie narzędzi Novacura Flow, możesz tworzyć wydajne, niezawodne aplikacje i przepływy pracy, aby zarządzać każdym aspektem konserwacji, serwisu terenowego i obsługi zasobów.

asset service - Rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi

Wyobraź sobie, że możesz rozwiązać każdy problem klienta już za pierwszym razem. Gdybyś mógł przenieść wiedzę i umiejętności swoich najlepszych techników na całą siłę roboczą. Gdybyś mógł przewidzieć wady związane z konserwacją, serwisem w terenie i obsługą zasobów, zanim wystąpią – i naprawić je, zanim przerodzą się w problemy.

Niezależnie od tego, czy twoja firma obsługuje zasoby na miejscu, czy w terenie, cel jest ten sam: naprawiać szybko i prawidłowo. Ale jeśli nadal używasz arkuszy kalkulacyjnych i formularzy papierowych do zarządzania firmą świadczącą usługi terenowe, poświęcasz zbyt dużo czasu na administrację – czas, który można poświęcić na zamówienia klientów.

Mając przy sobie w kieszeni Novacura Flow, technicy serwisu terenowego mogą uzyskać dostęp do wszystkich informacji, których potrzebują, aby zwiększyć liczbę napraw za pierwszym razem, zadziwić klientów i zapewnić lepszą obsługę we wszystkich obszarach. Od sterowanych przepływów pracy, po interaktywne formularze, po rzeczywistość rozszerzoną i konserwację predykcyjną – wszystko to jest możliwe dzięki Novacura Flow.

  

Rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi z Novacura Flow

Zarządzanie zamówieniami

Zarządzaj zleceniami pracy i realizuj je z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu – nawet offline. Novacura Flow działa wszędzie tam, gdzie tego chcesz i potrzebujesz, bez zduplikowanych wpisów.

Harmonogram pracowników

Dzięki Novacura Flow technicy mogą uzyskiwać dostęp do aktualnych harmonogramów, planować trasy, uzyskiwać dostęp do danych klientów i sprzętu, a nawet wypełniać zlecenia pracy i raporty o usterkach – wszystko prosto z urządzenia mobilnego.

Monitorowanie w czasie rzeczywistym

Koniec z zastanawianiem się, czy technik pracuje zgodnie z harmonogramem: dzięki Flow zaplecze administracyjne może otrzymywać aktualizacje w czasie rzeczywistym, śledzić pojazdy robocze za pomocą GPS i pomagać technikom w optymalizacji ich czasu.

Analiza bezpieczeństwa pracy

Upewnij się, że wszyscy w twojej organizacji pracują bezpiecznie, gdziekolwiek się znajdują. Dzięki Novacura Flow możesz budować sterowane przepływy pracy, aby pomóc technikom wykonywać zadania we właściwej kolejności, z alertami i przypomnieniami dotyczącymi bezpieczeństwa, aby upewnić się, że są świadomi zagrożeń.

Portal Klienta

Funkcjonalność portalu klienta Novacura Flow umożliwia klientom składanie własnych zamówień, daje dostęp do informacji o koncie, a nawet rezerwowanie własnych terminów serwisowych – oznacza to mniej wysiłku pracowników i więcej czasu na skupienie się na bardziej wartościowych zadaniach.

Zarządzanie raportami błędów

Dzięki Novacura Flow technicy mogą tworzyć i przesyłać raporty o błędach bezpośrednio ze swojego urządzenia mobilnego. Bądź pójść o krok dalej: połączyć Flow z inteligentnymi czujnikami i automatycznie generować raporty o błędach i zlecenia pracy na podstawie danych z czujników.

Zarządzanie podwykonawcami

Zarządzaj wirtualnie tym, co dotyczy podwykonawców dzięki Novacura Flow. Twórz aplikacje, które pomogą Ci zarządzać kosztami podwykonawców, ich godzinami, materiałami, wydatkami i wszystkim, czego potrzebujesz.. Twoi podwykonawcy mogą zgłaszać wszystkie swoje informacje bezpośrednio z urządzenia mobilnego.

Zdalne porady

Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mógł wysłać swoich najlepszych, najbardziej doświadczonych techników na każde miejsce pracy? Zaoferować najlepszą obsługę każdemu klientowi, bez względu na to, gdzie się znajduje? Dzięki mocy zdalnych porad i rzeczywistości rozszerzonej– możesz.

Kompleksowe zarządzanie procesami

Flow ułatwia radzenie sobie z kompleksowymi procesami usługowymi z multikompetencyjnymi zleceniami pracy i przekazaniami. Możesz nawet uwzględnić nowe techniki, takie jak kompleksowa konserwacja zapobiegawcza (TPM), monitorowanie oparte na stanie (CBM) lub “szczupła produkcja” (Lean maintenance).

Don’t see what you’re looking for here? We can make a custom solution for you. Learn more about the Novacura 4D Method.

Jak Novacura Flow może pomóc w zakresie konserwacji

Novacura Flow for maintenance overview 1 800x566 1 - Rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi

Dzięki Novacura Flow technicy zajmujący się konserwacją i serwisem terenowym mają wszystkie informacje, których potrzebują na co dzień i to w zasięgu ręki – nawet gdy znajdują się na kompletnym odludziu. Mogą uzyskać dostęp do historii klientów i zasobów, map GPS, zapisów konserwacji i interaktywnych instrukcji obsługi sprzętu za pomocą jednego kliknięcia.

Wprowadzają dane raz, a dane te są automatycznie przenoszone wszędzie tam, gdzie są potrzebne: faktury dla klientów, karty czasu pracy pracowników, raporty z przebiegu, inwentaryzacja sprzętu i nie tylko.

Twórz aplikacje i procesy, które dodają rzeczywistej wartości do twojej działalności w terenie. My możemy ci pokazać jak. Już dziś umów się na spotkanie z Konsultantem ds. Rozwiązań Novacura, aby dowiedzieć się więcej.

Dowiedz się, w jaki sposób Novacura Flow może Ci pomóc lepiej wykorzystać IoT. Porozmawiaj już dziś z jednym z naszych konsultantów ds. rozwiązań.

Znajdź rozwiązania dla swojej branży

icon manufacturing logistics - Rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi

Produkcja

Logistics industry compressed 1 - Rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi

Logistyka

icon asset service - Rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi

Usługi terenowe

icon project based - Rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi

Inżynieria i budownictwo