WSPARCIE W CZASIE RZECZYWISTYM DLA PRACOWNIKÓW OBSŁUGI W TERENIE

Zdalne porady

Twoi pracownicy potrzebują dodatkowego wsparcia, gdy są w terenie. Dzięki zdalnym poradom Novacura Flow i XMReality zapewnisz swoim pracownikom więcej wsparcia i jednocześnie zwiększysz liczbę napraw przy pierwszej interwencji.

Zdalne porady to sposób, w jaki technicy serwisu terenowego mogą współpracować z zapleczem administracyjnym w czasie rzeczywistym, gdy są w terenie. Jeśli technik potrzebuje porady na dowolnym etapie procesu naprawy, może otworzyć zdalną sesję poradnictwa. Zaplecze administracyjne może następnie zobaczyć dokładnie to, co widzi technik (przez okulary AR lub kamerę na urządzeniu mobilnym) i poprowadzić technika przez oceny i naprawy, krok po kroku, przy użyciu technologii overlay.

Zdalne porady zapewniają wsparcie w czasie rzeczywistym, gdy twoi technicy są w terenie

Korzyści zdalnych porad

Wzrost liczby napraw przy pierwszej interwencji

Zdalne porady zapewniają technikom w terenie dostęp do specjalistycznej pomocy technicznej za pomocą prostego kliknięcia. Przy poradach od eksperta naprawy będą szybsze i dokładniejsze: prowadzi to do wyższej liczby napraw przy pierwszej interwencji. 

Więcej zadowolonych klientów

Rzetelność jest podstawą każdej organizacji usług terenowych. Gdy naprawy wychodzą za pierwszym razem, budują zaufanie między klientem a firmą oraz lojalność klientów.

Niższe koszty podróży

Niedoświadczeni technicy korzystają z pomocy najbardziej doświadczonych pracowników w czasie rzeczywistym. A ponieważ ci bardziej doświadczeni pracownicy mogą pomóc zdalnie, bez konieczności podróżowania na miejsce, opłacasz mniej kosztów podróży bez utraty na jakości.